人夫 (圖片來源:
unsplash@John Tuesday)

人夫大呻「上車難」全因老婆陀衰家 網民同情獻計:你個夫綱壞咗呀!

樓市熱話

廣告

在寸金尺土的香港有個安樂窩是不少香港人的夢想。近日有人夫在討論區發文,大呻太太的一個喜好,令自己無法上車,引來網民慨嘆:有旺夫女,亦有陀衰家!
人夫 上車難
(圖片來源:unsplash@drown_ in_city)

丈夫呻老婆愛買奢侈品

近日,一名人夫在香港討論區以「買唔到樓好大原因係因為老婆」為題發文,大呻太太喜歡珠寶首飾,以及名牌手袋,而每次紀念日或「過時過節」,樓主「走唔甩一定要送呢啲畀佢」,更直言「每送一次,銀包又肉赤一次」。

不過,樓主表示不介意買名牌給太太,但認為太太沒有好好珍惜貴重物品,「佢會整唔見嗰下先忟」,又指出太太已試過幾次「大頭蝦整唔見」,「有次佢出完街返到屋企先發現自己見左隻耳環跌左,咁樣啲錢又唔見左啦…」

樓主又指,太太平日會落街買餸,送小朋友返學放學都會精心打扮一番,令樓主不禁問「洗唔洗戴咁多嘢出街?」同時亦擔心太太會遭搶劫。

樓主太太經常問他為何不買樓,樓主無奈表示「咁簡單嘅問題都要問?咪就係因為啲錢用晒買呢啲畀佢囉,佢仲要成日整唔見,唔洗買呢啲畀佢嘅話可能早就上到車啦。」

對此,樓主詢問廣大網友:「係唔係所有女人同我老婆都一樣,好鍾意買珠寶首飾,名牌袋?」

人夫 上車難
(圖片來源:unsplash@John Tuesday)

網民:你自己唔振夫綱!

帖文引來網民熱討,網民反應兩極,有人認為是樓主「縱壞晒」,亦有人指問題源頭是樓主能力不足:

  • 「唯有盡量找個樸素啲的老婆」
  • 「有旺夫女,亦有陀衰家」
  • 「你自己唔振夫綱」
  • 「老婆你自己揀喎,定婚後先知佢愛買名牌?當然都唔少女人唔愛名牌啦,你無揀到啫」
  • 「無錢係你問題唔係你老婆囉!我用晒啲錢同架車換鈴改裝,唔通我賴架車用晒我啲錢咩!」
  • 「只可以講: 一子錯,滿盤皆落索」
  • 「但係一個女人正路來講應該唔會唔知佢老公賺幾多,而且樓又未買到,咁正路應該會主動話唔好浪費咁多錢買嘢。如果佢知道一切,但係繼續吸血咁吸的話⋯⋯咁有啲得人驚。」

也有人建議樓主開誠佈公地和太太溝通:

  • 「同佢講想買樓就慳啲使。」
  • 「背後呻下事小,自己要控制番同記得收番埋呢種情緒,夫妻之道在乎心平氣和地溝通與關懷。」
  • 「冇得搞㗎啦,性格問題,出街要落足行頭,你唯有直接同佢講買唔到樓係因為佢洗咗你太多錢。」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:unsplash@John Tuesday、unsplash@drown_ in_city