買樓

30歲公務員月入7萬 有個未婚妻 想細屋換大屋 驚借唔夠錢︳諗sir專欄

樓市

廣告

讀者來信:

你好,我平時睇諗sir d 片得知有買樓power team 既服務,想查詢下,我同未婚妻現居一個市值~7M大埔兩房單位(我本人持有,仲有~3.5M按揭),未婚妻打算以首置身份係大埔(或其他區份)買一層3房供結婚後自住,佢月入5.5萬 (做會計),我月入7萬(做公務員), 我打算轉按我個層兩房套出~1.3M比佢做首期, 加埋佢自己有~1M,共~2.3M 首期,問過恆生,以佢收入最多借到~5.xM, 可以係大埔火車站附近(近家人)買到一層3 房嗎? 上網睇過大埔的3 房單位好多都要~7-8.0M,如果以我有按揭在身的情況下去做佢擔保人,似乎都借唔到好多,所以有考慮過將我現有兩房轉比未婚妻(好似要付~30萬稅), 從而令我重獲首置身份去買一間3 房,而現時的兩房就俾家人住。

我地面對既問題係應該如何善用我地借貸力? 以現時既財政狀況可以有咩3 房選擇 ? 買樓power team 可以幫到我地嗎 ?

諗SIR回信:

作為公務員,自住樓用自己名稱持有行穩妥。過去兩年, 有三宗高成數上會然後出租物業,最後被告欺詐罪。其中一個是消防員,其他兩位是經紀,情況有些相同。他們收完樓,將物業拿給經紀口頭放租,當中所簽署的文件最後都成了堂上證據。被告欺詐罪是個較為嚴重的罪行, 讀者更不應把自己的大埔樓租出,然後再去買更大的自住樓。公務員一般自己手上間樓都係自己常住。
讀者去銀行問,職員說以他收入最多可以借到五百多萬。一個人已經有按揭,無論按揭上屬擔保人,或者自己的借貸人,他再聯名跟太太去買下一間樓,整個借貸力連同太太的借貸都要打一個折扣。就是當太太的借貸力很高,他連上一個已經有按揭的人再去借錢,整個借貸力就會算入埋太太的借貸力一起去打折。

其實借到多少錢,就當落分行問,銀行本身不對答案負上責任。就當你問到「可借五百萬」,最後入了文件,你交了訂, 一旦銀行說最後只借到三百萬,客人都係無可奈何。故最重要是找有不同渠道及後備方案的人,加上由買樓至上會都同你一手跟到尾的人,就唔會順口開河。讀者在有按揭的情況下,再買樓成為擔保人,會連累被佢擔保那單按揭的總借貸力被大打折扣。唔少人都是計漏了此事項,網上按揭計算機反映不到的。
讀者工資比太太高,加上買樓要利用高槓桿一定要自己住進,建議是讀者手上間大埔樓轉比人工低少少的太太,然後自己單名買自住樓。轉大埔樓比太太方面,讀者話要給幾十萬稅, 其實有機可省回的。政府早年已將300萬之下物業交易的稅降至100萬。那700萬樓加上內容轉讓,就當受讓的人已有物業,都因是內部之原因下只需按舊稅率打稅。700幾萬樓即是大約「食」兩次300萬業權左右,即是太太比兩次$100印花稅就可以拎埋先生間樓係手,令先生沒樓在手,「有人頭」可高成數買樓自住。

當然星期一同星期二分2次就由先生轉哂成間大埔樓比太太,難解比稅局聽吧。律師都明白咁做有人成功省稅,但唔係個個都肯做隻令稅局可能收少左稅既case。
太太承受業權之時,不妨把單位順道加按。700萬樓按7成而結欠是約350萬,可加按700萬*70%-350 ~ 140萬。140萬現金投入債基收息9.3%,一年都收息131000左右,即月月近$11000利息落袋。將資金用好既有名換樓又有過萬被動收入。

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看

圖片來源:資料圖片