借錢拉筋 不如儲錢買樓

樓市

廣告

近日身邊最多人討論的新聞,是拉筋,哈哈!

朋友:「估唔到咁大間健身連鎖店清盤。」
筆者:「你有冇中伏先?」
朋友:「我都有會藉,不過已經好少去,少到自己都唔記得。」
筆者:「俾咗錢都唔去?咁咪好蝕?」
朋友:「好煩架!成日有人走埋嚟問你跟唔跟教練。」
筆者:「咁又係,成日煩住你,自然就唔想去。」
朋友:「呢個苦主仲搞笑,借錢Join咗,成15萬元,要破產咁話。」
筆者:「點解咁傻?」
朋友:「佢話Sell佢個靚女教練,答應親自幫佢拉筋。」
筆者:「唔係嘛?!做乜唔去深圳按摩,15萬按到斷腳啦。」
朋友:「佢投訴俾咗錢之後,愈嚟愈少女教練,冇人幫佢拉筋。」

筆者:「咁爆笑?咁有冇美男計?即係靚仔教練劏闊太?」
朋友:「可能有架,聽聞有啲苦主Join咗幾十萬蚊。」
筆者:「幾十萬?練乜鬼呀?參加奧運咩?」
朋友:「攞啲錢去做首期買樓好過啦!」
筆者:「政府俾你買先得架,咁多辣招!」

幾年前筆者都有朋友中過招。話說朋友來自基層,在某超市做收銀,月入僅一萬元,見自己有點肥胖,就參加某連鎖健身店,心想每個月才幾百元而已,每天放工去做做運動,既可減肥,又有益健康,何樂而不為?

跟今次的苦主差不多,朋友被健身教練游說參加了一個兩萬多元的健身計劃,打電話來訴苦。

兩萬多元如果可以減肥成功,鍛鍊好自己的身體,亦算值得,於是朋友決心要做到最好,誰知上不到十堂,健身教練又說她有其他問題,游說她再參加另一個計劃,三萬多元,合共超過六萬元!

筆者:「早兩個禮拜你咪話自己好慘嘅,點解又Join三萬幾?」
朋友:「我都唔知點解,當時幾個人同我講,唔夠佢講。」
筆者:「你人工得一萬蚊,邊碌到咁多錢?」
朋友:「佢哋幫我申請埋一張新嘅信用卡。」
筆者:「咁你可以拒絕嘛!」
朋友:「我唔識點樣拒絕。」

之前筆者寫過一篇文章,說持有現金是危險的事!最近樓市調整,很多朋友都話要睇定啲,說持有現金等樓價跌,一則樓市未必會如你所願大跌,二則持有現金實在太危險了,尤其是財商不足、目標不清晰的朋友,很容易就被身邊的誘惑吞噬。

買樓是理財訓練

有人會走去炒股票,甚至炒期權窩輪,自己又唔識,最後輸到反艇。又有人會走去做生意,自己又沒有經驗,輸到一身債。近年又多了很多職場騙子,被騙去做健身、買巨額保險、炒金炒外匯等等。

對年青人來說,財商訓練很重要。買樓,不單是為了層樓,其實是一個很好的財商訓練!

如何儲首期,甚麼錢該花,甚麼錢不該花,如何設定理財目標,如何實行計劃,如何計算收益與成本,如何與不同的對手例如業主、代理、銀行、律師等打交道,買樓的過程中都會學到。

相比做生意、炒股、炒衍生工具,買樓更簡單、更穩妥。將來處理其他財務上的問題,就會更有經驗、更成熟,筆者鼓勵年青人從買樓中學習理財。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看