公屋

公屋裝修│細佬搵阿哥夾錢裝修30年公屋 卻為一個原因反面 網民拆穿細佬詭計

裝修設計

廣告

不少人都希望將安樂窩裝修得美觀實用,住得舒適。近日有公屋港男指弟弟打算裝修單位,提議二人平分裝修費,不過樓主以2024年搬出公屋為由拒絕,兩兄弟更因此吵大鑊,事件亦引來網民兩極回應。
公屋
(圖片來源:政府新聞網)

兄弟為公屋裝修費反目

近日有港男在連登討論區以「公屋裝修俾唔俾錢好」為題發文,指自己與弟弟租住一間30年樓齡的公屋,10年前裝修過一次,包括廁所和廚房。弟弟最近表示「住得唔舒服」,計畫重新裝修公屋單位,「跣灰油靚佢+換傢俬(梳化電視櫃床)」,希望與樓主一人一半分擔裝修費用。

不過,樓主兩兄弟未能達成共識,更因此起爭執。

「而家傾到鬧晒交,但裝修幾皮嘢點都走唔甩,我畀50%都幾肉赤」

皆因樓主計畫買樓結婚,並且要負擔新樓首期的7成。又預計2024年搬走,認為只住多一年公屋沒有必要花錢裝修。惟弟弟認為「住多1年都係時間,早俾錢裝修就早享受」。

樓主續指,弟弟目前單身,相信短期內不會結婚。故樓主搬走後弟弟或成為「寛敞戶」,屆時或會被房署要求搬遷或繳付雙倍租金。弟弟亦提議哥哥買樓落女方名,公屋則毋需除名。

公屋
(圖片來源:unsplash@kylo8)

網民意見兩極

帖文引來網民熱議,留言意見兩極,有人認為「一世人兩兄弟」,免傷和氣,能幫則幫:

  • 「大家一家人,少少錢,算啦,唔好傷和氣」
  • 「其實無話啱唔啱,睇你畀唔畀,第時同女友分手都可以搬返去」
  • 「少少地出啲咯,喺自己能力範圍內,同埋以唔影響你自己遲啲嘅搬屋計畫作前提」
  • 「夾一兩萬囉,又唔係大錢,你講明下年搬走,俾少少錢唔洗傷和氣喇,個細佬都值2萬掛」

另一邊廂,不少人認為既然樓主要搬走,出錢裝修現住的公屋是多此一舉:

  • 「你一搬得出去住,無論間公屋有冇你份,到時你都一定拎唔返你個份,俾我就唔會畀了,而且你搬出去,如果除名佢都一樣要搬,裝嚟做乜?」
  • 「租嘅公屋裝乜修?到時連裝修還俾房署?」
  • 「叫佢等一人單位再裝修啦,又要你夾錢又要你寫女朋友名,唔係話咒你,但你係咪肯定會同你女朋友一生一世先」
  • 「最多畀1至2成,做大佬唔代表要照顧細佬終生」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:政府新聞處、unsplash@kylo8