買樓 睇樓 發達 香港樓市2019 經一專欄 置業入門

十萬個理由唔去睇樓 2個壞習慣 令你一世難靠買樓發達 | 經一專欄 | 置業入門 | 香港樓市2019

樓市

廣告

【買樓・經一專欄】香港樓市太癲,很多人都轉攻內地樓。全中國有幾十個省,幾百個城市,到處機會,同時到處陷阱。樓盤平不代表真抵買,要同其他大陸樓比較才有意義。

撰文:1% Anthony |圖片:新傳媒資料庫、unsplash

朋友: 我都想買樓投資呀,幾時帶我去睇嚇樓?

筆者: 星期日我同成班同學去屯門睇樓,你都一齊嚟啦!

朋友:咁遠?唔去啦,我都冇諗住買屯門。

筆者:我都冇諗住買!睇嚇之嘛…睇唔一定要買嘅!

朋友:唓!唔諗住買,有乜好睇?

筆者: 乜都睇嚇,先識得比較,先知咩叫平,咩叫貴架嘛!

朋友: 唔啦,幾時去沙田睇呀?

筆者:沙田好貴喎,呎價幾乎貴過港島?點解揀嗰區呢?

朋友:係咩?…我同屋企人住響嗰頭,諗住近近哋嘛…

想買樓但唔想睇樓

身邊很多朋友都說想買樓…然而每次叫他們去睇樓,仲慘過叫佢去死!第一類…冇得救!十萬個理由推三推四~~又話約咗女朋友、要開OT、買咗飛睇戲、阿媽煮咗飯…真係乜理由都有!根本就唔想去睇,咁點買呢?緣份到了,就自然會有筍盤自己走上來敲門:「等咗你好耐啦,買我啦!」冇得救,不談了!

買樓 睇樓 發達 香港樓市2019 經一專欄 置業入門
【買樓・經一專欄】圖片: unsplash

冇諗住買,有乜好睇?第二類…冇眼睇!樣樣都話唔啱、冇興趣~~例如叫他們去元朗屯門睇下上車盤,他們會說:「咁遠?冇諗住買,有乜好睇?」叫佢哋去奧運四小龍睇嚇中價樓,他們會說: 「咁大銀碼,都買唔起,有乜好睇?」叫他們去睇嚇新樓,他們會說:「價錢咁貴,貴過附近啲二手兩三成,有乜好睇?」叫他們去睇嚇市區舊樓,他們會說:「樓齡咁舊,冇諗住買,有乜好睇?」總之,有諗住買的,先有興趣去睇!

買樓 睇樓 發達 香港樓市2019 經一專欄 置業入門
【買樓・經一專欄】圖片: unsplash

甚麼是「有諗住買」的樓呢?

其實很多時候,他們不知道自己想要甚麼,最終在沒有給予自己選擇的情況下,很多朋友都會選擇自己熟悉的地方,例如自己屋企、親人朋友屋企、者工作地點附近。然而熟悉,不代表賺錢。筆者在2005年上車的時候,都是抱著這個心態,自己在港島西長大,眼光也就局限在這裡,幸好過去十多年升幅強勁,但回想起來,如果不是港島西線,未必可以賺到這麼多。買樓發達思維:就算「冇諗住買」其實都應該要睇!

睇樓不是為買樓,而是為增進資訊、知識、經驗,為了知價!就算你的計劃是買新界東的上車屋苑,也應該到其他地區走走,看看其他地區質素相若的上車盤是甚麼價錢,這樣才知道自己鎖定的目標地區有沒有偏貴。如果是投資的話,更應該看看其他質素、類型的樓,新式屋苑是甚麼價錢?舊樓又是甚麼價錢?回報有多少?預期升幅又有多少?這才是所謂的…性價比!

 買樓發達置業入門香港樓市2018
【經一專欄・買樓】買樓發達思維:就算「冇諗住買」其實都應該要睇!

買大陸樓…這個思維更加重要!

全中國有幾十個省,幾百個城市,到處機會,同時到處陷阱。睇兩個展銷會就買到筍盤?就會發達?唔係化?講真…個個城市都話自己百億基建、潛力無限,個個樓盤都會話自己交通方便、優質靚盤,信得邊個?攞住香港樓價做比較,大陸個個樓盤都平架啦!但不代表真抵買,要同其他大陸樓比較才有意義。別急著買樓!幾百個城市,大把機會!

買樓 睇樓 發達 香港樓市2019 經一專欄 置業入門
【買樓・經一專欄】圖片:新傳媒資料庫

「這個城市不熟悉啊!」…熟悉不代表有投資價值!「這個城市很遠啊!」…近不代表抵買、賺錢!那些城市真正有發展潛力?多走幾個城市看看!才會比較!先吃喝玩樂,到處走走,看看整個城市的發展,有甚麼重點產業?市民的消費水平如何?未來有甚麼規劃?是否可以做到?最好是搵有大陸樓投資賺錢經驗的高手帶你到處走走,過去幾年,筆者就跟炒家前輩Giano考察過全國20多個城市,除了大灣區,還有長三角、華中、東北、西南

買樓 睇樓 發達 香港樓市2019 經一專欄 置業入門
【買樓・經一專欄】圖片: unsplash

等地區,買樓投資的時候,就更懂得比較,更能掌握甚麼是貴,甚麼是平。例如筆者個人覺得,珠海、中山,價錢已經炒得太高,因為擴闊了眼光,見到更多更好的選擇。這些都是「有理冇理,睇咗先講!」累積而來的。

睇樓買樓發達置業入門香港樓市2018
【經一專欄・買樓】買樓前該考慮整個城市的發展,有甚麼重點產業?市民的消費水平如何?未來有甚麼規劃?是否可以做到?

編按:【有樓萬事足】、【Ben Sir睇樓團】等顧問,《買樓財富十級跳》、《買樓上車防中伏》等作者,十年間,由負債累累的窮忙族,變出雙位數物業。「1%投資培訓學院」創辦人,2009年全港首創地產投資課程,學員數千人,多年來協助無數年青人成功上車,無數小業主賺取千萬資產財務自由,近年更與戰友大舉進軍“工廈”及“大陸樓”市場。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看