娘家 家用

娘家家用難題|老公埋怨畀多咗 港媽自覺好傻:係咪要留多啲畀小朋友

社會熱話

廣告

家用每個月應該畀幾多好?最近一名育有子女的港媽,自言收入不穩定,月入徘徊一至兩萬元,惟她婚後仍堅持給娘家家用,每月約6000至7000元。直至老公不停埋怨,她思前想後,想減家用又怕父母不悅,左右做人難,於是徵詢網民意見。

她說給家用的理由,指父母節儉,他們「唔捨得大洗,食嘅都要好平,我唔想佢哋咁慳,就畀多少少錢佢哋用」

老公責備:點解要俾咁大份!

港媽在討論區公開徵求意見:「你哋會俾幾$家用?」,近日「老公點醒咗我」,枕邊人不時埋怨:「點解要俾咁大份! 仲有其他兄弟姊妹都有份俾家用,其實加埋一定夠用,唔需要俾咁大筆錢。」

港媽另有3名兄弟姊妹,連計她共4份家用,雖然不知金額,但認為父母「絕對夠用」。「又唔係搵得多,畀完自己凈返好少錢」。

娘家 家用
(圖片來源:unsplash@Towfiqu barbhuiya)

媽媽:想將家用轉為教育基金

港媽忽然醒覺:「點解唔留返啲錢用喺小朋友度,只係顧住阿爸阿媽,即刻覺得有啲唔抵,諗起好肉赤。」

更何況港媽的父母非同住,又不用照顧孫兒,理應將家用撥作教育基金,「留翻啲錢去小朋友度」。她打算改為每月給3-4000元家用,但又擔心「突然畀少咗好難交待」,難以啟齒。

心大心細的港媽,甚至不停責備自己好傻,但又不知如何開口向父母告訴實情。

網民意見分為兩派

支持網民:自己頭家重要啲

  • 「如果收入不是太多,自己又有頭家,係可以畀少啲的,3-4千都可以的」
  • 「如果真係負擔太重,減啲都可以呀,你都話父母慳慣」
娘家 家用 家用成了家庭開支一大難題。
家用成了家庭開支一大難題。(圖片來源:unsplash@emkal)

網民批評:講肉赤好難聽

  • 「如樓主覺得畀6-7千家用有壓力,可以同父母商量畀少啲,但樓主多次說覺得唔抵和肉赤,作為父母的我,聽咗有啲梗耳,如果我個女咁諗,我會好傷心」
  • 「如樓主覺得畀6-7千家用有壓力,可以同父母商量畀少啲,但樓主多次說覺得唔抵和肉赤,作為父母的我,聽咗有啲梗耳,如果我個女咁諗,我會好傷心」
  • 「錢係自己搵,我唔會因為老公講一句就cut媽咪家用,我做女咁多年,家用只會加冇少」
  • 「點解用喺小朋友度就係「抵」、「唔肉赤」,喺父母度就係「唔抵」、「肉赤」?咁叫錫父母?」

圖片來源:unsplash@Towfiqu barbhuiya