林作

「抽水王」林作出100萬要求陳凱琳胞弟做親子鑑定:Derek,願意接受挑戰嗎?

社會熱話

廣告

去年「抽水王」林作與「超級富三代」鍾培生的百萬擂台戰一度成為城中熱話,近日林作又再發功,藝人陳凱琳的胞弟Derek貼出與父親的合照,父子二人外貌話題再次成為焦點,林作更揚言出100萬要求Derek驗DNA證明父子關係。
消費券轉會/新登記詳情
林作 抽水王 陳凱琳
(圖片來源:IG@jolamchok、IG@derek_hcc)

陳凱琳胞弟貼父合照惹熱議

適逢上個禮拜日是父親節,藝人陳凱琳的胞弟Derek在社交媒體上貼出與父親的合照,相中陳爸爸坐在Derek的大腿上,Derek則環抱著父親,父子二人相當溫馨。

自從陳凱琳參選港姐以來,其家人的外表不時成為話題,皆因陳凱琳父母都是純正香港人,而兩姐弟的面孔輪廓分明,加上Derek有更深的膚色,不時被誤以為是混血兒。

雖然陳凱琳多次澄清過姐弟二人都是父母親生,但仍有不少網友認為Derek和父親的長相不相似,質疑他們之間的關係。

林作以100萬要求Derek證父子關係

有「抽水王」之稱的林作也在Derek貼出與父親的合照之後,透過社交媒體隔空向Derek發出挑戰,揚言要拿出早前與鍾培生在百萬擂台上得到的100萬,要求兩父子驗DNA證親生關係。

「本人願意用100萬港幣向Derek Chan not Cheung 發出挑戰:俾你一條毛俾我。同埋你老豆一條毛。如果DNA比照證實你地係父子,我俾100萬你。

如果唔係,順便比照係咪有印巴血統。順便咋,純八卦,驗到冇嘅我都俾100萬你。冇他,存粹之前嗰個Derek(鐘培生)俾咗我一百萬零用錢冇錠使。同埋真心好奇及堅信不移。Derek,你願意接受挑戰嗎?」

不少網民認為林作今次將別人的家事擺上檯面實屬過火;也有網民留言表示想看他們的DNA結果;同時有網民揶揄「林作似乎與Derek 這個名字有不解的緣份」。

林作 抽水王 陳凱琳
(圖片來源:IG@ghlchan)

林作:要求驗DNA是為了「公義」

林作接受傳媒訪問時表示,「盲嘅都睇得出」Derek與父親長相不太相似,又指是為了「公義」才要求二人驗DNA。

「我實在忍咗太多年了。係公義,盲嘅都睇得出,咁多年卻冇人肯企出黎講,需要敢言嘅林作站出來。」

林作亦多次在社交媒體上發文回應事件:

「唔好再喺度話我多管閒事,我淨係問你兩句:第一,佢地係咪公眾人物,係,就有公眾利益,也必須承受被人指指點點,我都係市民一個。第二,老老實實,想唔想知先?!」

「搞笑、抽水,並沒有什麼過份與不過分,因為這是言論自由。而往往最好笑嘅嘢,係你覺得唔應該笑但係人嘅反應好自然不禁發笑。我嘅職責就係為大家觸碰呢啲taboo禁忌話題,讓大家開懷、釋懷。」

圖片來源:IG@jolamchok、IG@derek_hcc、IG@ghlchan