追星 加按

港媽加按層樓追星 負債600萬全家幫手還 網民勸女兒:唔好再做ATM!

理財熱話

廣告

追星追到變負資產!近日港女大呻媽媽「洗錢冇譜」,追星「瘋狂碌爆卡」,而且自私花光10萬家用,導致家人需要不斷加按層樓去幫還卡數,不少網民力勸事主「不要再做ATM」!
追星 加按
(圖片來源:unsplash@emkal)

港媽追星碌爆卡

近日有港女在親子王國討論區以「我丫媽好過份」為題發文,指媽媽早幾年沈迷追星,不工作只是「跟住粒星周圍飛」,導致「瘋狂碌爆卡」,瞞著家人欠下很多卡數。

欠債一事被家人發現後,事主動用自己十幾萬的積蓄幫媽媽還了一次債務,但媽媽重蹈覆轍,爸爸只好不斷加按層樓去幫還卡數,現在還欠銀行500至600萬。

「一開頭我有d積蓄幫佢還咗一轉,之後又再碌爆卡,我老豆就加按層樓去幫還卡數,但還完之後佢又再碌爆,又要再加按層樓幫佢還,無限loop」

事主續指,本身層樓只剩四年多、五年就供完,現在迫於無奈「大屋換細屋」,而且賣完之後「只拎得返三百萬」。

最讓事主氣憤的是,媽媽換樓後,叫女兒和女婿回來一起住,要求事主和家姐及各自伴侶幫手供樓。

「啫係搞我搞我老豆都唔夠,要埋人地個仔幫你還債,係咪傻咗」

自私花光10萬家用

除此之外,事主表示,一直每月給媽媽1萬元家用,後來一次過付了10萬,並且轉帳至爸爸户口。之後才發現,媽媽多年來持有爸爸的銀行卡,而且自己花光所有錢。

「原來佢自己用晒啲錢,一直同屋企人講我冇比過錢屋企,搞到我家姐勁憎我」

事主對媽媽很失望,又指媽媽有情緒病,全家被她情緒勒索。

「如果同佢嘈,佢就離家出走同跳樓,全家比佢情緒勒索,我都唔知我老豆點解頂得佢順」。

網民力勸:不要再做ATM!

不少網民力勸樓主不要再做「ATM」:

  • 「我媽賭錢都係,月月清,所以錢唔會畀多佢,畀幾多都係賭哂,畀生活費就得,同埋將佢嘅卡剪哂」
  • 「明知你媽病態洗錢,根本就唔應該一次過俾十萬佢」
  • 「再係咁唔好迫佢還,等佢破產,之後出唔到信用卡,睇佢點碌?就係你地幫佢還得太多次,攪到佢有恃無恐」
  • 「由佢破產申請唔到卡啦,幫佢還只係靠害,害咗自己,你成世做ATM」
  • 「其實我覺得你唔應該太孝順,佢唔改既,你就一家三口搬出去住。過時過節畀下500,1000蚊老人家。再唔係得閒買下嘢上娘家,唔好再做atm啦。佢再講你就話:你都有仔女要養,要生活。叫佢自己搵錢找卡數,還唔到由佢破產。你老豆都唔好畀卡佢用。」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:unsplash@emkal、