拍拖

港男買樓後悔落女友名 首期供樓一手包辦 拍拖9年想分手:當時情急出於信任

理財

廣告

情侶分手不免有財產糾葛,一名港男與女友拍拖9年,幾年前買樓只落女友名,但首期、供樓等費用都是男方出。近日,港男意識到女友並非理想老婆,想分手又擔心「蝕咗層樓」,遂請教網民如何是好。
拍拖 置業
(圖片來源:unsplash@mahkeo)

港男後悔置業落女友名

近日有港男在香港討論區以「層樓寫左女朋友個名」為題發帖,大呻極後悔數年前置業層樓只寫女友名。

事源幾年前朋友向事主介紹了一個「筍盤」,事主有意置業,出於信任,在趕急情況下只是落了女朋友名,但首期、供樓等費用都由事主負責,目前二人同居,女友有時購置日用品。

不過,事主認為女友不思進取,只顧玩樂,並非結婚的理想對象。加上拍拖9年激情盡失,想分手但又擔心女友「賣樓袋錢」,力數對女友的不滿:

  • 「之前疫情好多時佢都冇工開,係屋企訓到下午,我就負責搵錢」
  • 「佢又連少少都冇付出過,淨係旨意我」
  • 「佢成日要活在當下,吃喝玩樂,影靚相放上網,帶朋友上黎show off,如果佢係有心想組織家庭,點解唔可以擺個心出嚟,儲下錢,plan下將來計劃,咁樣就算要分返份都冇問題,我做嘢好忙好大壓力,都係想生活好啲,而家好似養緊個女咁…」
  • 「佢又成日轉工,放假就帶班朋友上黎屋企開party,已經聽過有人教過佢,如果有咩事賤賣咗個單位,而家好似被人鏈住個春袋咁」
  • 「有去傾過叫佢搵工,儲錢,一齊分擔家務,但係佢好似越嚟越懶散,又同啲friend講到我好有錢,佢根本就係想過公主生活,而唔係ready想成家立室,就算結婚都係我一個人儲錢,我一個出晒,咁我寧願拍拖算」

因此,事主認為女友並非理想老婆,表示「我真係唔想咁樣對住佢一世」。有朋友關心二人何時結婚,事主認為「結婚仲要被攞正牌分身家就慘」,目前「兩頭唔到岸」,遂請教網民如何是好。

網民︰長痛不如短痛

不少網民建議事主「及時止損」,最理想的做法是事主與女友商議對策並達成共識,其次是尋求律師的協助:

  • 「你最好有證明所有錢係你出嘅,包括供樓嘅單據、首期嘅單據、銀行戶口嘅支出,搵律師或者仲裁員傾一傾,如果可以同你女朋友協議到就最好,律師費都慳返」
  • 「最好大家講清楚囉,你女朋友跟咗你咁耐,分一份都好應該,另外唔啱就唔好再拖,浪費佢啲青春」
  • 「唔好供,一拍兩散。財到光棍手,你無可能從女友手上收番。你當日決定用你女友名就定左結局。風險從來存在,而家情況算投資失利,損手離埸。」
  • 「即然你對佢已冇晒感情,都唔會娶佢,就唔好再拖。至於層樓,始終佢都係果時同你一齊捱過,好好哋同佢商量,買咗後,最壞打算係一人一半。」
  • 「你可以同佢傾傾畀返一筆錢,等佢走啦,如果唔得先至搵律師傾啦」

另一邊廂,有網民批事主絕情:

  • 「9年過去咗先至話唔係理想老婆,就算佢點唔好,佢最靚既9年青春都比左你,你又點賠比人?」
  • 「睇你應該係渣男, 女友用咗最寶貴嘅青春跟咗你九年,而家食厭咗就想攞返個成本,我支持女方賣咗層樓,一毫子都唔俾返你」

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:unsplash@mahkeo、unsplash@drown_ in_city