mirror

樂壇天后鄭秀文踩過界 獲封最高廣告額KOL 仲打低MIRROR其中4個鏡仔!

社會熱話

廣告

廣告媒體監察公司「admangohk」公布的統計數據顯示,歌手鄭秀文成為2022年第一季度香港社交廣告擁有最高廣告額的KOL,同時男團MIRROR亦有4位成員打入10大。
mirror 鄭秀文 廣告
(圖片來源:ig@sammi_chengsauman)

IG廣告開支最高為化妝及護膚品行業

廣告媒體監察公司「admangohk」早前發布了2022年第一季社交媒體廣告開支報告,指第5波疫情自年初開始轉趨嚴峻,令Facebook及Instagram在2022年第一季的廣告開支形成強烈對比。

admangohk續指,Facebook和Instagram在第一季的總廣告開支合共9.22億,佔整體香港廣告市場份額達15%。

與去年同期比較,Facebook廣告開支下跌8%,而Instagram上升28%,當中化妝及護膚用品成為今期Instagram廣告開支最高的行業。

mirror 鄭秀文 廣告 姜濤所代言的匯豐銀行是IG排名第一的廣告商。
姜濤所代言的匯豐銀行是IG排名第一的廣告商。(圖片來源:YouTube@HSBC Hong Kong)

鄭秀文超越Mirror成廣告銷量額最高的KOL

在Instagram廣告商中排名第一的是匯豐銀行,第二名是Samsung,第三名則是Deliveroo。

至於今年首季在IG廣告銷量額最高的KOL,則是天后鄭秀文(Sammi)。香港人氣男團Mirror中包括姜濤在內的4位成員亦打入10大。

Sammi:依家開始「斜棟」埋KOL!

今次成為首席KOL,Sammi回應傳媒時表示:「呢個報告嘅結果令我覺得好有趣,原來我作為歌手同演員,都可以同時『兼職』KOL呢個領域,而且絕對係可以做得到㗎喎。事實上,我本身嘅個性同日常生活中,都非常愛『身體力行』去試不同嘅新產品和新地方,絕對係好奇寶寶。或者我從依家開始,可以『斜棟』埋KOL。我相信我會做得好投入,因為試產品試新嘢然後推介畀人,我本身就好like㗎!」

圖片來源:ig@sammi_chengsauman