原居民大呻三聲 元朗係冇牛但就有好貴嘅樓

社會熱話

廣告

由細到大住元朗,都唔覺有咩大問題,因為都係區內解決所有需要,但係到讀大學先開始我的惡夢。大學讀港大,屋企環境唔太好,學費已經要自己做part time賺錢交,無多餘錢畀宿舍費,所以要每日來回港島同新界西。嗰陣地鐵港大站未開,搭完西鐵線轉荃灣線再轉小巴,返工返學時間人又多又逼,好多時都要等多班車,無一個半鐘都返唔到學校。

一 車費貴車程耐
到依家返工情況都係一樣,去邊度都遠,一句話總結交通上嘅不便就係「人生有4分1嘅時間都係用嚟搭車」。

搭車耐都算,仲要愈來愈多水貨客塞爆成個元朗,講起就㷫。搶貴晒啲野,好多舖都變咗藥房。每逄星期六、日,我哋元朗人可以唔洗行街,因為成條街都畀大陸人霸晒嚟分貨入貨。同埋個架B3直通福田口岸嘅巴士,每個週末都有成4、5圈人喺度等車。

二 塞爆水貨客
唔止水貨客塞爆個元朗架,每個週末都有好多其他地區嘅人貢入嚟,貪元朗低消費。每年10月、11月先係災難,我屋企就喺大棠嗰邊嘅山腳位,一到紅葉季節,係無可能上到一架K巴去元朗,只可以行10幾分鐘出去元朗,行足2個月呀!

三 新樓超級貴
呢邊嘅物價樓價都係有升無跌,由十幾年前 Yoho Town 第一期發售價唔過 100萬,到上個月頭開售嘅 Grand Yoho 2 期入場費要 5 百幾萬,樓價暴升5倍幾。以前仲有人因為買唔起市區樓,無奈要買元朗樓,依家連元朗樓都係天價,叫我點樣負擔得起。

到今時今日仲有人問我元朗係咪有牛,仲有一樣,純粹個人意見,X香老婆餅已經無以前咁好食。

不過,我都係好鐘意住喺元朗,最少元朗比市區安靜,夜
晚訓覺唔會有車聲。試過有次貪方便喺個朋友屋企借宿一宵,佢屋企喺油麻地,我嗰晚係完全訓唔著,實在太嘈。自此我就無再係佢度訓,只係留係元朗呢個安樂窩。