東張西望

東張西望|7兄弟姐妹爭遺產爭出火!五弟獨霸100萬:阿媽安排!

社會熱話

廣告

東張西望|爭產經常成為不少劇集的劇情,而電視劇溏心風暴相信大家都一定會看過,而想不到現實生活中即使不是過千萬的遺產,也要鬧到上電視,日前《東張西望》就有一個訪問,片中講述1家9口的家庭,因為媽媽離世而展開爭產事件,導致7兄弟姐妹爭產,96歲的連爸爸更在鏡頭前哭訴,指「仔女嘅關係真係⋯⋯」而成為了眾矢之的的是排行第5的兒子,兄弟姐妹合力指責他獨自一人拿走媽媽100萬遺產,但對方大講慘況現身說法為自己作平反,網民看完訪問後,紛指「真係好演技喎」!

7兄弟姐妹為爭遺產鬧上《東張西望》 五弟獨霸100萬:老竇我都唔認!

連婆婆一家共有9口,除了96歲丈夫連伯外,還有5仔2女,共7子女。而連婆婆早前因病離世,五仔阿輝隨即就被兄弟姐妹發現他獨自拿走媽媽全部遺產,總值100萬元。六哥和七妹伙同《東張》主持林映輝打電話給五仔阿輝了解事件,豈料阿輝一聽電話便指「我唔想叫佢(爸爸)啦,我同佢哋已經10幾20年無見,都唔想叫任何一個姓連嘅人,老竇我都唔認」!此時七妹激動地指「係你用咩語氣同呀媽講,你係咪好等錢使,我已經同你講過好多次你要將100萬話畀我知,點解你值得拎」。而五仔阿輝一直都大叫「小姐!小姐!」,並無回答問題。

 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)
 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)
 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)

五弟聯絡《東張》為自己平反 哭訴:阿媽話我日後好淒涼

電話中不停大聲呼喝的五弟,後來主動聯絡《東張》做訪問,並帶主持到一屋邨商場受訪。五弟阿輝指媽媽早於8月15日跟他見過面,並把一個「重要訊息」交托給他,指「我有嚿錢畀你,係好大嚿,你唔好話畀任何人知,包括你老婆,係得我同你知,唔好講比任何一個人知,你發誓啦」。而阿輝聽到媽媽的話後,亦即場發誓,指「會將呢個秘密帶入棺材」。

 東張西望 兄弟姐妹 五弟阿輝現身平反
五弟阿輝現身平反(圖片來源:TVB《東張西望》)

他續指,媽媽7日後催促他到附近銀行,二人到銀行辦聯名戶口過數,而自己全程只站在一邊,沒有說過任何一句說話,並指有CCTV做證。阿輝指,自己當初都有問媽媽「真係要咁做嗎」,並且向媽媽提到逐個兄弟姐妹,對話如下:

輝:「大仔咁點?」

媽:「佢個女都大學畢業啦,唔使理啦」

輝:「二女呢?」

媽:「佢有3個仔,仲使咩理」

輝:「三仔呢?」

媽:「佢有積蓄啦,有仔有女,唔驚」

輝:「四仔呢?」

媽:「佢個女都買咗樓,驚咩」

輝:「六仔呢?」

媽:「佢無睇過我,算啦」

輝:「七女呢?」

媽:「佢個仔讀大學,又有政府資助,有綜援」。

然而,阿輝開始講到流淚,指「阿媽同我講,我無細路,全家人又同你唔啱,你外家又靠唔到⋯⋯你日後⋯⋯好淒涼」,說到此,他不停「索鼻」啜泣。

 東張西望 兄弟姐妹 講講吓,五仔阿輝都要啜泣
講講吓,五仔阿輝都要啜泣(圖片來源:TVB《東張西望》)

輝仔追問阿輝:咁你會唔會睇在爸爸份上拎錢出嚟?

主持繼續追問,當中提及到年老爸爸和兄弟情,問道「會唔會因為呢份情而拎返100萬出嚟」。阿輝聽罷,即表示「NO!NO!」,續道「12年唔傾偈,唔好話係家人,我唔接受,咩姓我唔願提,我老竇我都係叫老人家,你唔好搞我唔會拎100萬出嚟」。他指爸媽關係一直不恩愛,最好分開住,媽媽曾向他稱「我有錢無人知,我想去老人院住,無人搵到我」。而講到兄弟情,阿輝指早在6年前都已斷絕,事關當年做裝修的細哥稱幫他租舖做生意,月租$6,000。「我唔知佢哋諗咩,我話我唔願意落去,佢地話幫我,叫我落去我咪去,但要還嘅。你話好,我覺得唔好」。

 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)

更指兄弟做裝修,自己就只是做窗簾地毯,「成日都話我係同隔離夾份開舖,咁我點啊?捉住佢哋嘈啊?我同佢哋嘈交都會嘈到入醫院」。另外,他又指有封信被兄弟姐妹「周街貼」,貼足7日,而媽媽當時見到就會「周街撕」。但由於全家人都認同兄弟姐妹所為,自己等同「無Say」,「我唔知點解成家認同,佢哋有啲嘢作出嚟,或者未經證實就賴落我到」。

 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)

被質疑醫院只去過一次 五仔:我一早同呀媽講咗

而主持提到,阿輝由媽媽入院後只去過一次,靈堂也只是短暫逗留,阿輝指「我一早同阿媽講過就算佢走,我都唔嚟,啲人好惡」,而媽媽當時表示「得㗎啦」。而到訪問最後,他堅稱「如果有一句大話,我天打雷劈,死無葬身之地,最好係植物人」。

 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)

兄弟姐妹:完全係歪曲事實!

五仔阿輝的一番話,令兄弟姐妹相當激動,指「根本大話連篇,歪曲事實,錢係用嚟醫阿爸,佢去醫院嗰日,係過咗數先去睇阿媽,確定阿媽講唔到嘢」。至於貼街招,細哥指根本沒有見過。「只係劃清界線,因為佢(五仔)做生意收人錢收得好誇張,個客同我講點解做2個插蘇收$1,400幾,我平時做1個都只係$200幾」。而到最後,兩兄妹更指「就算無一百萬,我哋都會合力養到爸爸終老,呢個係做仔責任,傍都90幾歲,仲有幾耐見」。而96歲的連伯提起子女關係時,都忍不住流淚。

 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)
 東張西望 兄弟姐妹
(圖片來源:TVB《東張西望》)

網民:個仔演技幾好喎

網民看到訪問後,紛紛留言指「個不孝子好明顯做戲」!大部份人稱「五仔,心盲了,這樣對待父母,時晨未到,日後你一定會後悔的」、「聽完個仔講嘢真係好演技,睇佢嘅對答超級混亂就知佢講緊大話, 仲有自己諗咗就當真嗰種人,不過無法啦,呢個仔嚟攞債都無計㗎喇,財到光棍手,認命吧」、「相信連婆婆最初不會真的想把一百萬全給五子,應該是期間聽了五子的一些說話,糊里糊塗地和他開了聯名。連婆婆也91,頭腦不清晰也不出奇」、「邊講邊作假到呢…有個咁嘅反骨細佬反骨仔真係家門不幸。不過亦有人指「其實到阿媽死咗其他仔女先知阿媽有一百萬, 就知根本唔親, 反而五仔就知道, 仲有阿媽根本就唔想留返畀佢老公」。

 東張西望 兄弟姐妹 96歲連伯
96歲連伯(圖片來源:TVB《東張西望》)

圖片來源:TVB《東張西望》