casetify youtuber

Casetify被點名抄襲設計 對家列5大明顯證據要求賠償 網民持相反意見!

社會熱話

廣告

不少港人為了加強保護電話,都會選用一些包覆性高、防撞力多的電話殻,而Casetify在香港亦頗為知名,不論男女都會捨得花數百元去買電話保護殻,貪其實用且外觀設計新穎。不過對於Casetify品質和設計的爭議其實都一直存在,直到近日有「更爆」消息傳出!著名配件廠商Dbrand決定告Casetify抄襲設計,外國知名YouTube Channel「 JerryRigEverything」更拍片逐一點出被抄之處。影片播出後,不少人狂鬧Casetify「無道德」,港人在討論區亦展開熱烈討論,為數不少的網民指「Casetify實唔會死,港女一繼續用」,而且有「不可不撐」的理由。

Casetify被知名科技界YouTuber點名斥「抄設計」 連對手公司金句都放上圖

外國知名YouTube Channel「 JerryRigEverything」拍片指控Casetify抄設計!Zack Nelson為頻道主理人,他之前與著名配件廠商Dbrand合作設計以「拆機圖」為理念的Teardown系列手機殻,為了精準地為每部電話型號做出精細的「拆機圖」,他們研究相關設計時,都花了足足10,000個小時來確保 Teardown 圖案是準確還原裝置內部,更用上Photoshop來進行視覺上的美化。Zack Nelson指自己深知把手機內部結構展示人前的概念非其獨有,因而在手機殻上都印有小心機的設計彩蛋,如自己的名句:「GLASS IS GLASS AND GLASS BREAKS」、「R0807」這組代表Dbrand Robot的數字等,而這這些小彩蛋竟然「剛好」出現在 Casetify 的 Inside Out 圖案中。

 casetify youtuber Zack Nelson拍片證明Casetify抄襲
Zack Nelson拍片證明Casetify抄襲(圖片來源:YouTube@JerryRigEverything)

而Zack Nelson亦指,在Casetify的Inside Out系列中,除了圖像與他們的設計有9成相似外,可見有抹走某部份明顯細節的地方,但一些較為低調的彩蛋(即以上提到的)卻出現在對方的保護殼上,意即抄襲指控其實是證據確鑿。他指Dbrand已為設計向美國版權局註冊版權,目前品牌已在加拿大多倫多提告,要求對方賠償達八位數字的美金,而Dbrand CEO 強調訴訟並非欺負對手,只是為捍衛品牌權利。

 casetify youtuber
(圖片來源:YouTube@JerryRigEverything)

網民:Casetify有港女就點都唔會死

翻查Casetify官網,輸入「Inside Out」已無任何結果出現,與此同時,網上各大討論區亦因此而展開熱烈討論,不少網民指「咁大間公司都偷圖,抄到咁無恥」、「佢賣得貴,料又差,我果個$300,用唔夠一年就甩邊,而家仲要抄, 真係好劣」、「之前啲人X佢咁貴,用料流又易爛,就拗話價值喺個版權同design,原來又係抄,不如買淘寶啦,反正仲更加『堂堂正正』」、「抄功課抄到連人名都照抄,畀人搵晒出嚟好心涼,點駁」、「港女醒未?擘大對眼睇清啦」、「放心啦,一日有港女,呢間嘢都唔會死,平時一搞Promote,公司成班女就話要夾單」、「求其搵KOL用吓就多人用啦,做個85折啲港女就覺得抵,無人會理版權」、「港女盲撐真係世一,大把人頂住唔驚」。

 casetify youtuber Inside Out系列手機保護殻
Inside Out系列手機保護殻(圖片來源:Carousell)
 casetify youtuber
(圖片來源:Casetify官網)

官方作出回應

官方亦作出回應,指「Casetify 一直是原創的捍衛者,目前我們正在調查一宗有關Casetify 的版權指控,相關問題產品已第一時間在所有平台下架。」

 casetify youtuber
(圖片來源:X@Casetify)

網民持相反意見:你哋啲人盲反C字牌!

有人不忿C字大品牌都要抄襲,但亦有大量港人反駁,為品牌發聲,指「淘寶嘢同埋CASETiFY我都買過,真係一分錢一分貨,唔好咁戇X成日用成本價去量度人哋嘅零售價啦」、「佢質素真係好喎,佢又真係有牌子喎,同埋你哋又真係喺呢單嘢之前已經喺度X人,唔敢認係盲踩?」、「首先個質素唔差,再要加上係出名嘅,貴多一嚿水都合理啦。唔好成日用啲低賤公仔思維去諗嘢」、「個咩Dbrand佢夠唔夠X膽話佢本身個DESIGN係全部自己諗出嚟啊?咪又係左抄右抄,夾埋出嚟,轉個X頭你比人告X返轉頭,你DESIGN係抄某個品牌,到時咪又係捉蟲,咁佢又告唔告淘寶所有嘢都抄佢?告得CASETIFY 唔差在告X埋淘寶啦」。而亦有港人指有「不可不撐」理由,指「呢間係香港人做起,做到咁大其實點都有可取之處,一定撐硬㗎啦」。

 casetify youtuber
(圖片來源:Instagram@casetify_hk)

圖片來源:YouTube@JerryRigEverything、X@Casetify、Carousell、Casetify官網、Instagram@casetify_hk