英國

IVE連登仔獨闖英國燒錢 搵工「超無力」轉行藍領:日日比人當狗咁Order

移民熱話

廣告

今次移民潮,不少香港人都走得倉促。日前有一位IVE畢業生申請BNO Visa,帶著為數不多的儲蓄赴英國生活,但工作和生活屢屢碰壁,令他慨嘆「冇咁上下資本,根本冇資格喺依邊立足」!
ive 英國
(圖片來源:unsplash@4themorningshoot)

港男移民英國感無力

日前,有網民以「黎到英國,更加感到自己有幾無力」為題發文,指自己帶著為數不多的儲蓄獨自前往英國,但當地生活未如理想。

該網民指,自己從香港專業教育學院(IVE)畢業,其後做了幾年文職,適逢英國提供BNO Visa便計畫外出闖闖。

到埗後,該網民發現自己完全找不到文職工作,由於自己沒有特殊技能,即使後來嘗試考Qualification(證書)也沒有幫助,也令他花費掉所剩不多的儲蓄。

為了生計,該網民最終選擇工廠工作,因為毋需高學歷和高技能,而且勞動力需求大。不過他認為工廠工作人工低且前途有限,直言「做工廠根本唔係辦法」,更難忍受的是「日日比人當狗咁叫你做快啲」。

除此之外,該網民表示自己的朋友不多,試過認識當地的新朋友,但彼此的價值觀相距甚遠,無法融入圈子當中。

在英國的遭遇都令他大感挫折,不禁慨嘆「冇咁上下資本,根本冇資格喺依邊立足」,於是在網上發帖吐苦水,又預料到網民會取笑自己。

ive 英國
(圖片來源:unsplash@christnerfurt)

網民譏笑:你太自信!

不少網民認為,事主的困境是倉促移民、沒有做好事前準備所致。也有又有網民認為,事主應該放低身段,不要介意先從低做起:

  • 「怪就怪自己太有自信,無計劃諗住船到橋頭自然直?」
  • 「你讀ive,做文職,揾份工廠賺得多過做白領啦,你估英國白領好好揾好有地位咩」
  • 「所以嚟緊如果有港人回流,就係你呢一批人冇錢、冇本事、冇能力嘅人,咁咪返番香港躺平囉」
  • 「睇你嘅心態係移民定走難架姐」
  • 「得少少錢就走老實講真係弱智,身邊走得嘅friend絕大部分都係有學識兼屋企有d錢」
  • 「冇錢、冇學歷、冇技能都咁多要求」

也有網民建議事主在當地學一門手藝來擺脫目前困境:

  • 「學門手藝都好,跟人學做裝修都搵到食」
  • 「你不如睇下去做風火水電其中一項啦,搵到錢,係辛苦啲。如果你想做office,就真係要努力搵下。」
  • 「反而覺得唔好期望咁高,其實移民做藍領好正常,好多人做下做下過世,咪又係咁做,除非你英文好叻,本地人level」

圖片來源:unsplash@4themorningshoot、unsplash@christnerfurt