三個月轉6份工 ed05

三個月轉6份工 壓力大到一食就嘔 打工仔崩潰上網求助

職場熱話

廣告

打工仔轉工跳槽搏加人工是平常事,但若果三個月轉六份工,情況就有點嚴重。日前,有網民就以「情況有D嚴重,三個月內第6份工,都係做唔到」為題在連登討論區發文求助。

做了四日便被上司大罵

樓主在文中表示,之前轉過5份工,「有一份係俾人炒,其餘四份就有各種原因自己唔做,而家係我三月以黎第六份工啦,呢份工做左十幾日完全pick up唔到d野,resign左,但個super好好人叫我過第二個department試下咁。」

他繼續解釋,新部門的工作很間單,只是資料輸入,但要快又不能夠有錯,結果做了四日便被上司大罵,要求他若果想繼續做下去便不可以再出錯。

三個月轉6份工 ed05
(圖片來源:unsplash@sashafreemind)

害到60歲老父要打兩份工

樓主指,「自問我有盡力去做,但佢要求好高,我真係無辦法達到,我真係好想唔做,但已經轉左咁多次工,自己勁唔開心,點解份份都做唔到落去,唔知仲可以做d咩。」

樓主補充,年約60歲的老父都因為擔心他沒收入而要出去再打多份工,「我自己都好迷茫,成個人都冇晒心機,又食唔到野,一食就嘔,我覺得自己唔適合Office類既野,如果轉工都係搵返份零售業,辛苦時間長都冇所謂啦,大家覺得我可以點?」

網民:「有前途嘅工,唔啱你。」

帖文一出隨即引來網民熱烈討論,雖然大部分網民揶揄樓主能力不足,部份留言更頗為尖酸刻薄,但亦有好心網民指3個月做6份工代表樓主面試能力佳,可以好好利用口才技能:

  • 「3個月搵到6份工做算勁啦,做住先啦,未上手姐。」
  • 「3個月做6份工,即係interview唔差,不如試下d用溝通技巧既工啦,sales可能岩,去試下囉。」

亦有網民提出實質意見,指「做譚仔會唔會岩樓主多d?」「Seven收銀?」惟樓主的回應令人頗為無語,他表示「收銀嗰d易搞啦,以前做開,但係嗰d相對無太多前途。」

看到樓主的回覆,網民開始失去耐性,直指:

  • 「有前途嘅工,唔啱你。」
  • 「以閣下能力,你覺得自己邊方面發展有前途?以你而家既能力,求唔餓死算啦,仲想搵大錢/有前途?」

「你要攪清楚係工揀你,唔係你揀工。你諗吓普通輸入呢啲可能輕度都攪得掂既事,大把人做到,點解你做唔到,之後又話大壓力食唔到飯,又唔見人地咁樣。一係你就睇下精神科攪攪佢先,如果唔係你人生已經玩完。」

「有冇諗過你係老細料? 唔適合打工。」

圖片來源:unsplash@sashafreemind