網絡熱話 職場 我嘅訴求就係想返工!84%打工仔表示自己唔適合WFH!在家工作心理困擾慘過失業冇錢

港男被女上司叫入房問「你返工為乜」 6字回應即被炒 網民:醒少少啦!

職場熱話

廣告

打工仔每天上班就有如進入一個循環的地獄,迫上巴士、地鐵,然後被上司罵、被客户提無禮要求,漸漸早已迷失了自己初衷。大家還記得自己剛畢業時的目標嗎?近日就有位打工仔於FB專頁奴工處分享,他的女上司突然叫他入房迫問他上班是為了甚麼。而打工仔在她的迫問下,迫不得以回應了6字後,竟然便被女上司「炒魷魚」。事件一岀引起網民熱議,不少人認為該名女上司「有病」,但亦有人認為港男「唔夠醒」。
搬屋2023 網絡熱話 職場 近日就有位打工仔於FB專頁奴工處分享,他的女上司突然叫他入房迫問他上班是為了甚麼。示意圖,非當事人)
近日就有位打工仔於FB專頁奴工處分享,他的女上司突然叫他入房迫問他上班是為了甚麼。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

港男突被女上司叫入房超強硬迫問:你返工係為乜? 打工仔以6字回應即被炒

該名打工仔投稿表示自己某天被女上司叫入房,然後她態度強硬地迫問打工仔:「你究竟返呢份工係為咩?」打工仔突然被叫入房,心情本身已經十分忐忑,聽到這個問題後他表示「我真係唔知答咩好」,更十分不解為何女上司要明知故明。他只能木訥地回答:「我唔知道。」可是女上司仍然不肯放過他,更再迫問「係為學嘢、為經驗、為突破、為抱負、為責任」,最後打工仔無奈下只好回應「我現實啲為錢」。女上司聽後便陷入沉默,隔了不久後打工仔便收到白信封,叫他以後不用回公司上班了。

搬屋2023 網絡熱話 職場 女上司仍然不肯放過他,更再迫問「係為學嘢、為經驗、為突破、為抱負、為責任」,最後打工仔無奈下只好回應「我現實啲為錢」。示意圖,非當事人)
女上司仍然不肯放過他,更再迫問「係為學嘢、為經驗、為突破、為抱負、為責任」,最後打工仔無奈下只好回應「我現實啲為錢」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

港男自責自己是否太誠實 網民:醒少少啦!

不少網民看完這位港男的故事後雖感同情,但同時亦認為他「唔夠醒」,直言「我相信炒你絕對唔會係因為答錯一條問題咁簡單」、「今次撐女上司喎」、「呢條問題呀姐問得, 一定觀察到自己工作表現有問題」、「直接講為錢就真係太傻了」、「根本就想炒你,搵位挑機」。此外,也有不少網民舉岀自己的回應,「應該問返阿姐咁佢返工為咩」、「應該話為咗要養家,經濟壓力大,所以精神情緖有可能影響到表現未做到101分」,也有網民分享自己的「神回應」,「為咗日日可以見妳一面」、「有大志啲指住佢個位,話我為要坐你個位」。最後,亦有網民大鬧女上司,「多X餘」、「佢想搵義工,祝佢好運」、「最憎呢啲人,操縱慾強,問埋啲廢話,我返工為乜關你X事」。

資料來源:奴工處

打工仔被辭退的理由?

打工仔被女上司突然叫入房迫問上班是為了甚麼。事主迫不得以回應了6字後,竟然便被女上司「炒魷魚」…..

圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖