人工低到得$13,000 仲要俾人針對玩是非

職場

廣告

文:Purple弟弟
香港人出名鍾意投訴,但往往投訴都唔係對事,而係出自不岔同妒忌。見到人有我冇,投訴!其實可能係先到先得形式;以為有折扣,點知埋單發現冇,投訴!原來自己睇錯宣傳單張,不過唔緊要,樣衰咗咪投訴職員態度差,得咗……

漸漸地,呢種因不岔同妒忌而引伸出嘅橫蠻思維,滲透入職場。例如護士咁,近年有唔少人詬病護士人工太高,都係執下屎屎尿尿嘅辛酸絕對對得住份人工,假如自己都咁高人工,絕對唔會呻辛苦。所以我幾時都說香港打工仔思維上係進步得最快,自己做緊基層,思維已經跳到管理層,唔係諗自己點加人工,而係諗其他人人工太高,要減一減先得。

不過唔好以為得高薪人士先會受害,低薪打工仔一樣走唔甩!筆者曾經做過一份文員,月入$13,000,工作量唔多,每日可能做半日咁上下就完成等收工。不過即使你做好本份,無影響到其他任何人,一樣會有同事為你加上標籤。

「你就好啦,日日都咁hea…我做到成隻狗咁啊!」

所以係我錯?我俾嘢你做嘅?而情況只會愈來愈嚴重,呢類同事好快會將自己工作量多嘅仇恨,全部灌輸晒係你身上。

「唔好問我嘢煩住我先啦,你估我好似你咁成日咁得閒。」

慢慢,你會發現自己已經莫名其妙地被憎恨,你諗極都唔明,老細出低人工兼俾高工作量佢,但點解呢類人走去將脾氣爆落自己身上?因為佢地同投訴心態一樣,純粹係出自不岔同妒忌,我唔要加人工減Workload,你咁hea,我要剝削你嘅hea!

你說打工仔點唔大壓力,自己友都唔團結鬼打鬼!要對付刻薄上司之餘,仲要得閒安撫智障同事,以免佢地心態爆炸,造成大規模傷亡。所以話,搵到間有好同事又少是非嘅公司真係要好好珍惜。