返工 港鐵 打工仔 屋企 運動 好處

屋企附近返工好幸福 網民:仔女想見爸爸搭程lift又到

社會熱話

廣告

近日港鐵信號系統大故障,市民轉乘巴士、小巴等公共交通工具,引致交通大癱瘓。港鐵「4線齊冧」令打工仔叫苦連天,有網民表示,由屯門出九龍灣上班,單程需要3個多小時,夠來回一轉台灣。網民日前在 LIHKG 討論區,發題為「屋企附近返工真係好幸福」的帖文,列出10個「屋企附近返工」的好處,除了可以省車錢,還有甚麼好處?

撰文:亨利 | 圖片:LIHKG 討論區unsplash 

網民「韓國第一智將」在帖文中交代自己是「文員仔人工只得14K咁多」,續表示「一諗到返工可以行路就好幸福」,列出10大上班地點近屋企的好處:

1.不用迫公共交通工具

「唔使同班港豬逼巴士地鐵 」

2.省車錢

「張八達通一直都無過」

3.省飯錢

「Lunch Time又可以返屋企食住家飯」、「屋企自給自足唔洗比家用又省一畢」

4.瞓多陣

「唔使咁早起身」、「8點零起身就得」

5.每月多出時間自己喜愛的事

「如果返工平均來回1.5個鐘,試諗下一個月返22日,即係你一個月多咗33個鐘做自己鐘意做既野!」

6.放工早返到屋企

「6點零就返到屋企可以休息」

7.返工前做運動

「我依家返工前都會落街跑下步」、「落會所做下gym」

8.心情愉快

「屋企附近返工真係無X敵!做人返工開心真係最最最緊要!」

9.身體健康

「仲有食住家飯冇高糖高鹽,又多菜,得閒做下運動 ,半年瘦咗7~8磅!」

10.陪家人

網民回應,「老婆想見你返工都見到,得閒攞湯樓下過你飲 ,仔女想見爸爸搭程lift又到」、「食飯搭車慳唔少又可以比多兩千做家用」

網民亦表示,「你估我唔想公司係屋企隔離咩 最好在家工作添」。樓主回覆指,香港地home office不常見「不過有幾可會home office,所以我話公司係屋企附近已經好幸福」。

亦有網民苦訴返工車程太長,「日日天都未光就起身」!