熱浪 英國

42度襲英國天氣|港移民求裝冷氣介紹 網民指乾濕熱有別 力勸買呢樣嘢!

移民熱話

廣告

熱浪持續侵襲歐洲,英國Suffolk週一(7月19日)錄得攝氏38.1度,據BBC報道﹐氣象局預料今天將會錄得破紀錄升穿42度高溫。

鐵路出軌警告

英國經歷異常高溫英國鐵路網公司(Network Rail)宣佈基於異常高溫,故關閉East Coast Mainline及the Midland Mainline的路線,亦呼籲市民如非必要切勿外出。

此外英國交通大臣夏博思(Grant Shapps)接受BBC訪問,指出英國鐵路難以抵擋極端高溫天氣,當天氣達到攝氏40度,路軌溫度可能達至50、60度,甚至是70度,至使鐵路有變形甚至是脫軌的危險性。

熱浪 英國
(圖片來源:METoffice截圖)

倫敦盧頓機場跑度因高溫而受損,一度暫停航班升降服務。

移英港人想裝冷氣

英國夏季氣溫普遍只有20度,故大部分住屋及房車並沒有安裝冷氣。有移民諾丁漢Nottingham的港人在移民群組求助:

請問Nottingham有冇安裝冷氣機師傅可以介紹?謝謝大家

群組內的網友反應踴躍,力勸「樓主」在英國的熱浪相比香港的「濕熱」,其實不外如是,買一把風扇便能解決問題。

  • 其實係屋內同樹蔭下真心唔覺得熱⋯⋯開風扇或有微風吹嘅時候已經覺得爽晒。
  • 正常啦,UK濕度低,即使40度,只要唔係太陽曬住,舒服過香港35度。了解清楚唔好單純比啲數字嚇親。
  • 英國嗰種係乾爽,熱極都冇香港嗰隻咁辛苦、乞人憎。
  • (英國)40度涼過香港33度。
  • 一年得嗰陣3幾日,最多一個禮拜,使X裝咩,我就企硬。
熱浪 英國
(圖片來源:FB@香港人移民英國資訊分享)

風扇熱銷

中國、美國、英國將持續高溫。英國的風扇大賣,不少網店大賣「抗擊熱浪」廣告,如Argo網站一把價值20鎊的風扇大受歡迎。

熱浪 英國 英國民眾靠風扇抵抗熱浪。
英國民眾靠風扇抵抗熱浪。(圖片來源:Argo網站圖片)

圖片來源:METoffice截圖, Unsplash@Thought Catalog,Argo網站圖片, FB@香港人移民英國資訊分享