港股

辭職用1000萬買港股收6厘息 3日帳面蝕15萬 遭好友開Post恥笑

投資

廣告

投資取態有好多種,有人喜歡日日交易賺取差價,有人喜歡Buy and Hold等收成期,亦有人但求穩定收息賺取被動收入,無論是哪一種方法,只要賺到錢就是好方法。不過,日前就有一名收息取態的投資者被好朋友上網開Post恥笑,幸而大部分網民均認為開Post恥笑人的樓主才是最可笑的人。
Apple發布會懶人包
1000萬買港股 收6厘息
(圖片來源:連登截圖)

諗住月月收5萬

日前,有網民以「老死買左1000萬港股6厘收息」為題在連登討論區發文,指好朋友「前幾日quit咗份工,諗住月月收5皮(5萬港元),但3日已經股價帳面已經無左15萬,笑X死我」。

貼文一出,隨即引起網民圍攻,大部分網民不齒樓主這種「憎人富貴厭人貧」的態度,認為1000萬元是樓主朋友的,又不是樓主的,不明白樓主為何如此緊張,並指若然真的是好朋友,根本不會上網開Post恥笑人。

1000萬買港股 收6厘息
(圖片來源:連登截圖)

網民:跌得1.5%算跑贏

此外,不少網民都認為若以,1000萬元本金計算,帳面輸15萬只是1.5%,根本是跑贏大市,而且收息是看長線,樓主用3日短線去評論根本不合邏輯:

  • 「人哋睇長揸收息,你就同佢計3日,九唔搭八之餘,關你X事咩嗰一千萬你嫁?」
  • 「人哋睇長線,你洗咩擔心?又話老死,背後就笑X人你都幾垃圾」
  • 「帳面蝕15萬=1.5%,今個星期跌得1.5%算跑贏,收息長hold唔洗理」
  • 「帳面蝕15萬有乜問題?你都識帳面啫」
  • 「如果佢目標淸晰係果 6 釐息,只要唔減息現兜兜收 5 萬現金,係實際可消費金額喎」

「1000萬冇15萬好少啫,隨時今日跌,聽日升番,正常波幅。」

1000萬買港股 收6厘息
(圖片來源:連登截圖)

 網民:加息期點解唔做定期

不過,亦有部分網民認為港股不一定穩定有息派,而且不認同收息是有賺或是被動收入,認為加息週期寧願做定期更好:

「一定有息派?港股,呀爺上帝之腳一野伸落去,Bye」
「不嬲覺得收息當賺左或者當係被動收入,呢種concept好XonX」
「而家加息期,點解唔做定期,要買收息股,貪佢多兩厘?」

1000萬買港股 收6厘息
(圖片來源:連登截圖)
1000萬買港股 收6厘息
(圖片來源:連登截圖)

免責聲明:本專頁刊載的所有投資分析技巧,只可作參考用途。市場瞬息萬變,讀者在作出投資決定前理應審慎,並主動掌握市場最新狀況。若不幸招致任何損失,概與本刊及相關作者無關。而本集團旗下網站或社交平台的網誌內容及觀點,僅屬筆者個人意見,與新傳媒立場無關。本集團旗下網站對因上述人士張貼之資訊內容所帶來之損失或損害概不負責。

圖片來源:連登截圖, Unsplash@dylancalluy