連登

連登仔自細被母親「放負」撥冷水 返工變鵪鶉畀人烚:我邊有理由嬲佢哋!

社會熱話

廣告

長期「放負」不但影響健康,還有人際關係。近日有網民在討論區訴苦,大呻家中母親「衰多口,嘴賤唔經大腦」,潛移默化下,自己思想亦十分負面,慨嘆「真係好痛苦!」
連登仔 放負
(圖片來源:unsplash@christnerfurt)

網民呻母親思想負面

最近有網民在連登討論區以「有個諗嘢超負面嘅阿媽真係好悲哀」為題發文大吐苦水,直言母親思想十分負面,而且「衰多口,嘴賤唔經大腦」。

樓主舉例指,當年因為窮而未乘搭過飛機的母親看到空難相關的報導時,「佢話人抵死,鬼叫你去旅行咩…」樓主同情母親小時候有吃不飽的經歷,但不滿母親眼見他人享用美食時諷刺「咁肥食死你哋呀,爆血管中風呀…」

樓主指,母親在工作上若被人欺負會默默忍受,回家後才不停埋怨、宣洩情緒。

「工作比人烚永遠鵪鶉,返到屋企就不停怨,鬧人哋,發老脾…」

當樓主找到一份滿意的工作時,母親不但沒有感到高興,反而質問「有冇糧出㗎?好多呃人㗎!」令樓主即時由開心變「著哂」。

樓主和弟弟從小在母親的耳濡目染之下,兩人思想也偏向負面,弟弟甚至帶有點「毒」氣,不喜歡與人交流。樓主指,性格決定命運,直到開始工作後才開始學習欣賞別人,而並非放大其他人的缺點。

樓主表示,母親含辛茹苦照顧兩名兒子,兩兄弟長大後「請佢旅行食好西佢都唔鍾意」,並指母親認為「手停口停」,所以「寧願儲埋儲埋」。

此外,樓主慨嘆「最慘係,成長過程中所有諗法都受佢哋影響而不自知,到自己有小朋友仲傳承咗某啲缺點,先明白呢個原理,我好憎自己某方面嘅性格,有時就會遷怒父母,但冇父母就冇自己,投胎冇課金啫,好似冇理由嬲佢哋,所以好痛苦」。

連登仔 放負
(圖片來源:unsplash@Catgirlmutant)

網民圍爐:香港人把口唔識講好說話

帖文引來一眾網民的熱討,不少人留言同意母親只是「憎人富貴厭人貧」,並鼓勵樓主「不用太上心」。

  • 「由你呢一代改變就得,明辨是非唔係必然嘅能力」
  • 「你可以care佢,但唔洗理佢講嘅嘢」
  • 「得罪講句,呢D唔係叫負面,係口臭」
  • 「以前啲人係咁樣,乜都踩,驚讚你會讚壞(甚至而家有啲香港人都係咁),把口唔識講好說話,唔識欣賞、贊同、戥人高興」
  • 「你想為自己未來嘅,就要擺脱佢行自己嘅路,永遠比佢拖累你一定無將來」
  • 「香港人淨係識雞蛋挑石頭」

不少網民圍爐取暖,指家人思想負面十分影響自己情緒:

  • 「屋企人諗野負面真係好麻煩,最衰係影響埋自己,明明心情好,講兩句即時DOWN晒」
  • 「Same,長期同啲負面人一齊生活,搞到自己都好焦慮」
  • 「同我老母一樣,講嘅說話全部都係負面,由細到大都係唔會讚自己仔女,就算帶佢去旅行食嘢,開口埋口就係都唔知有乜好食,又話以後都唔去,聽到真係勁冇癮」
  • 「我老母都係咁,永遠唔會講好說話/讚人,咩都有野挑剔,話咁樣係「直腸直肚」為人好先咁」
  • 「佢哋以前環境唔好,細個冇乜嘢食,變咗樣樣都要慳,所以我唔會話佢係一個唔好嘅阿媽,慳家亦唔係唔好,只係佢套方式對依家係不合時宜,不過呢啲都算,最傷心係有時同佢講啲嘢,會俾佢全部否定晒」
  • 「阿媽講野好負面,返工帶飯,佢都可以話係咪無同事同你食飯,咁慘要帶飯,知道佢無惡意。但有時真係覺得好難聽」
連登仔 放負
(圖片來源:連登討論區)

除了不懂欣賞他人之外,有網民列舉華人獨有的文化:

連登仔 放負
(圖片來源:連登討論區)

圖片來源:unsplash@christnerfurt、unsplash@Catgirlmutant