的士 omakase

【有片】「的士 omakase」 成真 乘客去啟業 叫極都係變德福

社會熱話

廣告

立法會早前三讀通過引入的士車隊的條例草案。條例提議引入的士車隊制度,鼓勵的士車主組成車隊,再向運輸署申請車隊牌照,同時針對濫收費、改咪錶,拒絕載客到指定地方等罪行,採用兩級制罰則。連日網上亦有不少網民熱議,甚至有人發表的士改善建議,戲稱建議「司機發辦omakase,按當日喜好去佢喜歡的地方」言論用以反諷黑的拒載等行為,得到不少人讚好。但話音剛落,日前就有一位的士乘客拍攝片段於網上瘋傳。

有網民將片段上傳於香港交通及突發事故報料區,片中可見事主一上車即以清晰廣東話表達要去九龍灣啟業邨,而司機聞言即回覆「九龍灣德福」,影片可見,乘客不停重複最少7次目的地是啟業邨,但依然換來司機一句「九龍灣德福」。乘客表現無助之餘亦有質疑司機故意為之,現場表示「喂啟業呀你唔好玩嘢!」、「我話啟業呀你聽唔聽到?」、「啟業邨呀…啟業邨我講得好清楚」,而司機則無動於衷。直至影片結尾,該乘客要表示「「喂你唔去就俾返我落車……」乘客事後於貼文表示怕怕「由頭到尾無講過「德福」,但個的士司機係都話「德福」。我叫佢俾我落車,但佢一直唔理我。唔知佢癲起上來會點,所以唔敢同佢繼續講嘢,只係whatsapp朋友叫他如果過一陣我無聯絡佢就幫我報警。」

片段引起網民熱議「人地德福交更呀」亦有網民認為片中乘客聲音斯文細聲,懷疑因此被司機欺負「片主把聲,完全零威脅」、「又細聲又口窒窒 洗唔洗淆成」、「洗唔洗驚到震晒 喊晒口咁你驚佢斬x你咩,又唔係囡」另外亦網民質疑影片是配音。「Uber 騙徒手法, 真係屎!」

 的士 omakase

【有片】

圖片來源:資料圖片