書展2019 書展, 必買書, 上位秘笈, 後悔, 成功, 致富書籍, Purple弟弟, 經一專欄

【書展2019】書展用$1,200買上位秘笈 一打開睇 我就後悔了|Purple弟弟|網民熱話

社會熱話

廣告

書展2019網民熱話】話說一年一度嘅香港書展2019又將開始,筆者想起去年書展放咗工之後都有去襯吓熱鬧 。當時見到不少人都對成功或致富類書籍有興趣,我原先諗住都係睇睇,點知最後忍唔到手,埋單用咗成$1,200買7本書。

撰文:Purple弟弟| 圖片:unsplash

筆者最初都只係放工無地方想去,打算入書展消磨時間,順道了解會場嘅人流情況。一入會場,已經發現到處都是人山人海,好不容易才迫入一個傳統出版商的攤位,眼見個個讀者都拎住啲成功法則,股票必勝秘笈等書籍,我都毫不輸蝕,隨手拎起本成功秘笈就睇。

由於筆者進場嘅時候已經係放工後,再加上又要回家食晚飯,眼見每本成功法則睇落好似幾有大道理,筆者就決定買哂返屋企慢慢睇。埋單嗰陣見到要$1,200,我仲心諗學到成功嘅話咁都算抵。一返到屋企食完飯,我就已經後悔了。眼看本本書嘅封面睇落去各有不同,但睇耐啲就會發現內容大致上都係似有還無,睇咗好似無睇咁。

有啲書會係文中係咁引述名人例子,又或者係社會學理論等等,睇完就好似上咗個大學Social Science雞精班咁,去考Semester Final都可能有用,但係同成功發達又有咩關係?  買咗果幾本書返嚟之後,我不斷係咁諗究竟呢幾本書嘅價值係邊,點解攤位入便大部分人都會睇呢啲書,兼且會買返屋企。我思前想後咗一陣,個原因可能只係因為我見到佢哋睇緊,所以我又睇。

香港一直流傳緊一種風氣,舉凡我哋見到人哋做啲乜,我們就會下意識地照抄,每每見到有人考試中加紙,大家總會有衝動要「照抄」;眼見別人子女考到好成績,一眾虎爸虎媽們就會要求自己子女「照抄」。亦正是呢種香港人特有嘅人性的弱點,一眾商家以至出版商先會加以利用,令我哋消費。

早前係新聞見到香港人為買特別版潮服,不惜通宵排隊甚至大打出手,都係沿於人有我有嘅迷思;虎爸虎媽衝入書展「豪購」課外練習,都可能係因為見隔離陳師奶有買俾個女做。諗咗一陣,我都係覺得將嗰$1,200買多幾本寫真好過,起碼有啲靚相睇吓,無咁肉痛。