老細 新人

老細專炒舊人換新血 「老海鮮」不忿新丁返工做企鵝:佢份糧仲要多過我!

職場熱話

廣告

作為一名打工仔,有時候未必能夠了解老闆的思維。近日有網民在Facebook專頁發文,大呻老闆偏向「炒舊人換新人」,不少網民圍爐取暖,並心有不忿「請啲新人番嚟做企鵝,啲嘢就俾哂你做!」

老細 新人
(圖片來源:unsplash@jeshoots)

老闆鍾意炒舊人換新人

近日有打工仔在Facebook專頁「扮工室Online」發文,問網友「你哋啲老闆興唔興炒舊人,再低價請新人?」

帖文引來一眾網民圍爐取暖,紛紛表示自己身同感受:

  • 「間間公司都咁。」
  • 「鍾意炒舊人,高價請廢人。」
  • 「我舊老闆賠錢炒左個舊人,2個月後加人工請返個舊人。」

也有網民持不同意見,「證明你間公司唔掂,連通脹都追唔上,唔係叫高價請人,人地都係巿價咋」

另一邊廂,不少人同意「係高價請新人,逼走d舊人」,並大吐苦水,指茶水姐姐也有更好的待遇:

  • 「仲要請啲新人番嚟做企鵝,啲嘢就俾哂你做。」
  • 「最慘係自己又搵唔到呢啲企鵝工。」
  • 「定律,茶水姐姐仲高人工過我。」
  • 「個茶水呀姐3點已經坐低禁電話睇報紙,5點準時走人。」
  • 「基本操作,12點半已經叮飯,個理由係,費事到時阻住同事叮。」
老細 新人
(圖片來源:unsplash@Mimi Thian)

網民分享職場自保

有網民分享職場自保的貼士,「所有文件,文檔,圖紙用手指做back up , 收工帶返屋企,樣辦放返舊款响公司,update 樣辦放格仔倉」,該網民又表示,「當老細冇圖冇樣辦,連客戶資料都冇埋,佢炒你前都會停一停。」

該網友又分享自己朋友的經歷,讓網民引以為戒,懂得保障自己。

該網民指,一位年近50歲的朋友,沒有大學學歷,靠年資升職加薪,月入近4萬,老闆為了節省開支解僱了朋友,並聘請一位薪金一萬多的新人取代。而朋友找下一份工甚艱難,即使開價1.7萬也不獲聘。

有打工仔表示認同,指「識嘅嘢從來唔放哂出去,尤其有機會威脅到自己嘅人,佢問邊樣你咪答邊樣,等佢自己摸多d門釘,搞多幾搞, 一個雄心壯志不停想搞局既人,尤其係空降既新上司,佢最終都會變番一隻好乖嘅豬。」

該名打工仔補充道,職場自保不能單憑一己之力做到,「呢d野要唔同部門老seafood互相配合,用多年同權力核心既聯繫同配合,將唔同嘅權限分散掌握起自己人度。」

圖片來源:unsplash@jeshoots、unsplash@Mimi Thian