新老細 態度差

新老細指態度差 出Offer後「彈弓手」收返!打工仔職已辭:有得咁嘅咩?

職場

廣告

面試後收到僱主offer固然開心,不過未正式簽約隨時有變數。近日一名香港打工仔在討論區發文警世,怒訴自己近日「被收回」offer的經歷,希望網友不要重蹈覆轍。

事主表示自己從事營銷工作接近10年,已經是公司的管理層,近期有意轉工,亦分別到數間公司面試,不久後亦有回音。

新老細 態度差 offer
(圖片來源:Unsplah@saul bucio)

Offer的抉擇:無福利 vs 離家遠

A公司的電話offer,並以傾好薪金、工作時間。但就無未有談及幾多日有薪年假,佢話check一check再回覆覆。事主表示無問題,亦告知對方自己亦有面見其他工作,要下星期一才能有答覆,對方亦同意。

同日事主亦收到公司B嘅offer。雖然滿意A公司開出的薪金,但公司福利近乎零。比較之下,B公離家比較遠,而且有機會OT,所以最後仍然選擇公司A。

公司反口收回Offer

不過樓主接受A公司offer之際,確認佢有幾多日AL就confirm咗公司A accept offer,同時推咗公司B。然後就發生以下對話:

新老細 態度差 offer
(圖片來源:連登討論區)

事主:您希望我在入職當天先簽合約嗎?
A公司:有薪年假是 10 天,最多累積到14 天(每年 1 天)在首日返工簽合約,對年假有什麼顧慮嗎?

新老細 態度差 offer
(圖片來源:連登討論區截圖)

事主:嗯…沒什麼顧慮。 非常感謝你
A公司:老實說,你的反應令我擔心,福利是你選擇工作的首要條件。 如果是,我會說這家公司不適合你
事主:不用擔心, 我接受你的offer。

新老細 態度差 offer
(圖片來源:連登討論區)

A公司:對不起,考慮找一個穩定的員工是我的首要任務,你的反應真的讓我感覺不舒服,很抱歉我需要收回我給你的offer。
事主:但我已經拒絕了另一個offer

事主震怒發文警世

事主隨即在討論區發文警世,質疑A公司的做法,認為該公司處理手法自私,嚴重影響自己的打算。

  • 「你話我個react令你concern? 我咩react呀? 句『ummm』? 」
  • 「你得嗰10日AL,我係咪要話『有10日真係好』你先滿意?」
  • 「一係你就咪鬼出offer。你知唔知你咁樣有幾影響人呀。」
新老細 態度差 offer
(圖片來源:政府新聞處)

網民:間公司真係有問題

警世文一出,隨即引起網民熱烈討論。有網民認為A公司收回offer的做法極有問題。同時安慰事主雖然轉工計劃被打亂,但可能「塞翁失馬」,成功避開兩份伏工。

  • 「一個反應就話收返個offer,你in嗰陣唔係評估晒性格、資歷呀各樣咩?」
  • 「唔睇benefit,唔通同你講心,呢啲公司唔做都罷。」
  • 「返工前問清楚成個package 好正常。」

網民:你咁嘅態度 好難請你喎

同時有網民質疑事主主與A公司溝通時,不時使用表情符號而且語氣輕佻,因此公司有顧慮亦不足為奇。

  • 「老老實實好似樓主咁覆,如果係我請人都會諗下先。」
  • 「你地兩個都有問題,你問題係d語氣唔太有禮貌,佢問題就梗係咁小事就收左你offer la,不過斷估只係借口,應該係有第二個人更加適合你。」

圖片來源:政府新聞處、連登討論區截圖、Unsplah@saul bucio