辭職

地獄級阿姐練成手記│不滿下屬辭職電郵直送HR被「黑化」:乜我平時好衰咩?

職場

廣告

女上司難相處?近日有一位女上司大吐苦水,指收了下屬的辭職信後感到被傷害,慨嘆所有的阿姐黑化並非一朝一夕,而是被每一個「衰同事」傷害過,才演變成「地獄級」上司,繼而折磨同事。
辭職 電郵
(圖片來源:unsplash@Mimi Thian)

「衰阿姐」自認好相處

近日有女上司在Facebook專頁「奴工處」以「撫心自問唔係差上司 但個下屬咁樣對我」為題發文,指最近收到封辭職信,但要外出工作,未有時間即時處理:

「佢喺我星期五忙到甩轆嘅時候(遞信),因為全日都出咗去做嘢,有15分鐘時間上返嚟,簽下urgent文件,佢靜靜雞行入嚟,同我講佢要走,我仲有5分鐘個會就要開,我同佢講,我返嚟再同佢傾一傾。我6:10pm返嚟,佢已經走咗。」

女上司撲空後便查看電郵,發現下屬的辭職電郵同時CC(副本發送)給兩名HR。對此,女上司感到驚訝,認為下屬應該先遞辭職信,再知會HR。

「即係make sure我唔會唔收佢封信,所以一定要搵兩個人cc,而我上網睇,好多人都會教啲人咁做,因為有啲衰老闆會當自己冇收到封信,唔會比HR。」

與此同時, HR覺得該名女上司是一個「衰阿姐」,「(HR)驚我唔畀佢走,仲要打電話畀我,問我係咪平時對人好衰。」

女上司表示,自己是部門中最年輕的「阿姐」,從來不會大聲責罵下屬、決策都從下屬的利益出發、從未「拎佢哋出嚟祭旗」、不會強迫下屬共進午餐,而且被邀請時一定捧場。

因此,被下屬認為自己是「衰上司」實在感到不快,不禁大呻:「我唔應該帶感情去做人阿姐,因為返工只係一份工,但係佢有冇必要咁樣對我?」

她又感慨:「我覺得所有嘅阿姐黑化都唔係一朝一夕,而係被每一個衰同事傷害佢,以致去到今日地獄級,折磨啲同事。」

網民撐打工仔:無謂上演挽留戲碼

帖文引來網民熱討,不少網民表認為下屬的做法並無不妥:

  • 「打工打到退休咩,人地轉工好正常,你得15分鐘係公司,如果唔通知hr,計埋星期六日,佢個通知期就遲多3日,你自己諗多咗」
  • 「妳都識講唔好帶私人感情返工,可能佢都有佢既苦衷,必須走就無謂上演留住我吧嘅戲碼」
  • 「cc HR保障自己好平常,唔需要咁緊張」
  • 「禮拜五,仲要工已收,真係遞信遞得好urgent㗎,你想人哋點啫?」

也有網民安慰該名女上司,辭職原因多方面,毋需認為是針對自己:

  • 「其實無必要咁上心嘅。你自問唔係衰阿姐,對得住天地良心就得啦。」
  • 「往好嗰方面諗,你人太好,細嘅驚畀時間空間你開口留佢,佢人情難卻會走唔成先計到咁準啫」
  • 「就算你幾好人,一個去意已決嘅人只會諗點可以走得順利,唔使話覺得自己有問題」
  • 「啊姐並唔係唯一令下屬離開公司嘅原因, 公司文化、前景、工種各樣都係打工仔嘅考量」

圖片來源:unsplash@atlas_ke、unsplash@Mimi Thian