網民熱話 同事 辦公時間 公司 偷懶 蛇王 見工 老闆 辦公室 office hour 職場

同事喺office hour失蹤 疑「蛇王」 「佢交到數 秘撈我都扮睇唔到」|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】有沒有同事在office hour內「失蹤」,有數小時不知所蹤?近日有網民以這個話題發文,指有同事在office hour出去2、3小時,但公司附近沒甚麼地方逛街,飲咖啡亦不需這麼長的時間。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash討論區截圖、電視截圖|資料來源:討論區

office hour內「失蹤」之謎

樓主補充,他們從事金融行業,每月賺20多幾萬元。

公司沒有上司,只有老闆,但上司經常不在公司。

有網民質疑同事去見工,但樓主則反駁同事經常都這樣做,「乜都冇拎,唔係見工」。

對於樓主同事「失蹤」的原因,許多網民都提出不同的猜測。

網民:食兩個鐘有乜咁奇

不少人都認為同事是「蛇王」,不過當老闆問起時,正常都會解釋是去見客。

有人覺得是去「行街、食嘢」,亦有人相信是「秘撈」,更有網民笑稱是「去一樓一」。

去銀行,睇醫生,都搞幾小時

另一方面,有網民就認為同事只是去「抖下氣」。

如果樓主老闆都沒有理會或責備,那樓主亦不用理會。

做到嘢 老闆就不care?

而且,有人表示,現時很多工種都是以手機工作的,換言之,這些職員沒有在公司裡亦能工作。

唔知你同事咩位,出面大把做marketing或跑數post係唔駛返office添啦,佢交到數俾公司咪得囉。

有網民認為是樓主太「八卦」,只要該同事有能力「交到數」、「無手尾要人執」,老闆未必會留意其工作過程。

理得佢去邊,總之佢做妥自己野無手尾要你執就得啦。

 

「蛇王」例子逐個數

提起「蛇王」,不少網民或其同事原來都有「蛇王」經歷。

有網民就表示,如果公司鄰近自己的家,可以「番去訓個覺」;

我咪係,間唔中去下午茶,之後行下188,或者買杯咖啡坐低慢慢hea,玩下手機,到4幾零5點返去做陣野收工

亦有人指,曾有同事會去行街「買衫」,甚至「買餸」。

我有同事食飯食3個鐘,買埋餸先番黎都冇人話