送禮

德國BG Berlin期間限定店 貨品低至半價出售

生活消閒

廣告

德國BG Berlin與世界各地的設計師合作,產品充滿繽紛色彩與藝術風格,玩味十足,變身型人無難度!

繼早前於崇光百貨推出期間限定店,TPAGES Mall於 4至5月於AEON再次推出Pop Up Store,各款行李箱、行李箱套、環保袋等更會以低至半價發售。

BG Berlin期間限定店

1. AEON STYLE康怡

地址:鰂魚涌康怡廣場(南) AEON STYLE二樓

日期:2017年4月5日至30日

營業時間:10:00 – 22:30

2. AEON將軍澳店

地址:將軍澳廣場二層

日期:2017年4月6日至26日

營業時間:10:00 – 22:30

3. AEON屯門店

地址:屯門市廣場1期1樓日期:2017年4月24日至5月14日

營業時間:10:00 – 22:30

 

【經一有禮】送3個德國BG Berlin行李箱

去旅行梗係要有個靚喼傍身先至得啦,《經濟一週》現準備送出3個德國BG Berlin行李箱(24吋)比大家。只要玩以下遊戲,回答簡單問題,答得最有心思嘅,就有機會得到。

參加方法:

1. 長期讚好《經濟一週》Facebook Page及TPAGES Mall的 Facebook Page

2. Like & Share 呢個 Post

3. 留言講你今年最想去邊度旅行,同埋點解,同時 Tag 5 位老友,最有心思的一位就有機會得獎。

截止日期:2017年4月19日

註:

1一切決定以本公司作準

2送出的行李箱款式由TPAGES Mall作最後決定

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。