平安夜 通宵

平安夜元旦玩通宵|驚青媽無力阻16歲女拍拖 網民一句點醒:試轉換呢個模式

社會熱話

廣告

中學生應否拍拖、談戀愛?中學生能否出夜街。就算時代轉變,總有父母擔心子女識異性、玩通宵。最近一位媽媽在地區社交群組貼文,指就讀中五、現年16歲的女兒踏入「青春反叛期」。
平安夜 通宵
(圖片來源:upnsplas@Jonathan Borba)

該名媽媽無奈地在帖文表示:

「本人女兒16歲讀中五。早於上兩個月開始間中出夜街,也有跟她軟硬兼施溝通過。」

母親繼續說:「但平安夜及元旦更不理勸阻出去玩通宵(應該識左男朋友)。請求遇過子女青春反叛期嘅家長或過來人寶貴意見。」

平安夜 通宵
(圖片來源:FB@將軍澳主場)

網民:你冇後生過咩?

遇到這個千年不變的話題:「養兒100歲,長憂99」,絕對是為人父母甚艱難之處。不過時代轉變,究竟中學生能否結識異性?是否要限制子女出街,養成宅男宅女才是好事?

有網民質疑該母親是「古代人」,反問她你未後生過咩?認為青春期年輕人結識朋友是正常事。

  • 「中五都管? 我90後呢代家長都好開通放任唔搞事就得。」
  • 「香港不是農村生活,很多人生活習慣都因生理時鐘而推遲,有些事情例如夜景攝影、夾band都是晚上才能相約朋友去做。」
  • 「其實後生有咁樣嘅思想好正常,始終同你呢啲老一輩嘅距離生活環境差太遠。無論你點軟硬講,我相信都改變唔到,你硬黎嘅話只會令情況更加惡化。不如同佢早啲講吓性教育仲好。」
平安夜 通宵
(圖片來源:FB@將軍澳主場)

母女關係也是好友關係

不少已為人父母的網友,以過來人身分分享個人故事。
朱小姐:我女今年都16,我平時會同佢講“信”字,所以佢去邊都會得我同意先去,我成日都問佢有無男仔追,亦同佢講拍拖唔緊要帶返來比我見下,但千祈唔好而家整個孫比我湊,大個女喇樣樣管得太緊會有反效果。

張先生:我個囡,中三拍拖中,我話唔影響成績就得,而家測驗考試自動自覺溫書,不過要同佢講,有咩事一定要同我講,我幫你解決,唔好自己諗辦法,因為爸爸係唔會想妳衰,衹會想妳好。

潘小姐:總之你讀好書,維持好成績,我話之你同幾多個男仔拍拖,但就唔可以同佢曳曳,因為如果佢攪大你個肚,你就會累佢坐監。我仲叫女兒男友俾心機讀書,唔好用咁多錢買野俾我女,返兼職有錢就俾父母用,結果佢地拍到而家,大家仲係讀緊書,男友讀緊大學,阿女讀副學士。

網民:而家時代唔同,我有D朋友對仔女嚴,最後關係決裂,攪到D細路仲離家出走。

綜合網民意見,父母與子女相處時,以朋友的模式相處,讓子女坦白,並願意傾訴個人感受。反過來父母若以高壓手段強行命令子女遵守,最終可能反效果,得不償失。

無助母開竅:多謝街坊意見

對於不少街坊及網民提點,母親似乎被點醒,並留言感謝網民意見,她坦白說:「 邊有父母嘅唔擔心自己仔女成晚唔見人 。」亦同時擔心女兒因拍拖影響學業。她提到:「其實自己都後生過亦都唔係咩古代人,大時大節點會唔畀去玩,只係希望做仔女嘅可以交帶聲,更何況係通宵。」

「集思廣益後已明白方向 ,就係放低父母嘅角色轉而跟他做朋友的角色,多提點多溝通。多謝各位街坊寶貴嘅意見。」

平安夜 通宵
(圖片來源:FB@將軍澳主場)

圖片來源:FB@將軍澳主場、upnsplash@Jonathan Borba、YouTube@ronnie chau